Nur5441 Kızlar doktorumun verdiği ferramat demir hapı acayip kabız yaptı çok rahatsizim ustelik yeni dogum yaptim dikislerim var doktorum kabiz olma demisti 🙄🙄 napmaliyim sizce boyle birsey yasayan var mi
Muhammedtrn Nur5441 banada verdi 1 kere denediğimde kabızlık yaptı dahada içmedim. Mecburen magnesi toz kullandım ishal yaptırıyo dikişlerim açılmasın diye içtim. Eczacınıza sorup kullanabilirsiniz. Bebekte kötü bi etki görmedim siz genede doktor yada eczacıya sorun mutlaka
Muhammedtrn Nur5441 rica ederim 🤗 yeni doğum yaptıysanız dikişlere batikon sürmeyi unutmayın. Bana kimsee söylemedi o zamanlar. 1 aydan uzun sürdü iyileşmesi. Mantar oluştu çok iyi kurutmama rağmen. Geçmiş olsun