Bisse Kızlar spinalden dolayı mı bilmiyorum ama 3-4 gündür şiddetli şekilde siyatik ağrı çekiyorum günde 3 defa parol tb içmezsem yerimde duramıyorum. Doğumdan sonra bunu yaşayan var mı? Varsa nasıl çözüm buldunuz?
zeynep22e Doğum yapalı 2.5 sene oldu benim ağrım hala geçmiyor heleki eğilerek bir iş yaparsam vay halime