Kızlar bebeğim 6 aylık oldu 3 gün kuralı ile kabak ve havuç tatirdim devam ediyorum öğlenden sonra veriyorum tek öğün olarak siz nasıl gidiyorsunuz neler yapıyorsunuz neler veriyorsunuz tarifler görüyorum 6 aylık bebekler için karışık fazla kafam karışıyor tadım aşamasında olduğumdan merak ettim bilgisi olan yazabilirmi 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻