alparslaninannesi53 İlk çocuğumda almamıştım. Ama sanki alsaydım daha kolaylık olurmuş gibime geliyor. Yataktan düşme riski de yok. Fikirlerinizi alsam belki akıl karışıklığım geçer ☺️
suheyla92 alparslaninannesi53 park yatak var bizde anne yani olarak kullandim donmeye baslayana kadar ck rahat ettim. isterseniz yataga sabitlemek icin kusak gondermislerdi ama biz ihtiyac duymadik
Myrtle alparslaninannesi53 yatagi ince diye kendim aldim. O da ayaklarini kaldirip pat pat vuruyo sinir oluyorum sese 😅😂. Her besikte bu var mi bilmiyorum. Donencesi vs memnunum her yeri saglam.