Bende doğduğı günden beri sol meme + mama şeklinde gidiyorum.Benim de sütüm yetmiyor doymadığı için mama veriyorum .Sma optipro kullandım .Sonrasında kabızlık olduğu için ve hipp daha iyi olduğu için ona geçtim.Doktor önce emzir doymazsa ağlamaya devam ederse mama ver dedi.Bu şekilde günde 6/7 kere mama veriyorum.Oğlum 2 aylık