4.5 aylık Bebeğimi anne yanı beşiğine koyuyorum bir süre sonra kalkıyorrr ama bizimle aramızda uyuduğunda sorun olmuyor bunu nasıl çözebilirim yıldım artııık önceden anne yanında uyuyordu ama alışkanlıktan kaynaklı bizimle aramızda uyuyunca sorun olmuyor bunu nasıl çözebilirim