Mom981 sadece emzirmek yeterlidir siz üzerine mama takviyesi yaptığınızda bebeğin kan şekeri çok yükseliyor ve bundan ötürü baygınlık geçiriyor uyuduğunu sanıyorsunuz siz de aaa karnı aç ondan ağlıyormuş uyumuyormuş diye düşünüyorsunuz bebeğin midesi zaten çilek kadar doymaması mümkün değil o sadece annesine muhtaç henüz dünyaya geldiğinin farkında değil hala kendisini sizin karnınızda sanıyor ona yardımcı ol annesi kucakla sev bol bol temas et emzir unutmayın bebek sadece aç olduğu için emmez gazı vardır emer korkmuştur emer sizin kokunuzu ister emer onun rahatlama şekli de bu sizden başka kimseyi tanımıyor lütfen kendi sütünüz gibi bir mucize besin varken mama vermeyin