Çocuğum 2 yaşında daha yeni aldım keşke daha önce alsaydım diyorum. Hastalık döneminde Şırınga ile yıkama yapıyorduk tam açılmıyordu şimdi arkasından bir de baby vac ile çekiyoruz misss..
Tabi sonra hemen yine doluyor da keşke daha uzun süre açık kalsa burnu 😬