1 yaşı geçti kızım var nasıl ne ara başladı bilmiyorum gece uykuları gitti çocuğun yok ağlayarak uyanıyor çığlık atıyor emziriyorum memede uyukluyor yatağına yatırmaya kalkışınca başlıyor ağlamaya bağırmaya valla bittim artık deliricem dislerindenmi yapıyor anlamıyorum disten olsa önceden yoktu şimdi neden böyle oldu bilmiyorum kafayı yiyicem az kaldı