1.5 yıldır spiralliyim geçen ay adetim bittikten 12 gün sonra 5gün sürem kanama yaşadım ama yoğun adet kanaması değil. Az geliyordu doktora gittim spiralim yerinde ve kistim vs de yokmuş hormonal dedi ve ayın 14 ünde adet olmam gerekirken olmadım sadece adet olacakmış gibi ağrı oldu ve geçti adet gecikmesinin ikinci günü bugün dün kaset test yaptım ve negatifti bundan sonrada öyle bir ihtimal olmaz herhalde demi korkmadım değil ya 🫣