Kızlar ayrı evde yaşıyoruz ama o kadar çok borcumuz var ki 1 milyon filan . Eşimde diyor ki annemlere taşınalım kira vs derdimiz olmasın . Bu arada annesigilin oturduğu ev kendilerinin eşime verecekler eşim diyor ki annemler yaşlı ileride Allah sağlık versin herkese elbette ama vefat durumu olduğunda zaten mecbur yaşayacağız tek kalma durumu olunca şimdiden beraber mi yaşasak diyor ?