miniko23 doğduğundan beri ocaen kullanıyorum. İlk 6 ay kendim içtim sütümden gecsin diye. 6aydan sonra ek gida ile başladım kızıma. Her gün 5ml içiyor. Kızımda iştahı arttırdı mi bilemem çünkü boğazı normalde de güzeldir ama ilk 6 ay kendim kullanırken hic hastalanmadım. Kızıma başladım diye balık yağı içmeyi bıraktığımda hemen hasta olmuştum. Bence faydalı. Mollers de çok iyi dediler ama bana fiyatı pahalı geldi. İlk defa kullanmaya başlayacaksaniz eger bir ayrıntıyı paylaşayım. Balık yağları açıldıktan sonra 3 ay için bitirilmesi gerekiyor ve buzdolabında saklanmalı.