Küçük küçük kırmızı noktalar var.önce bir taneydi sonra çoğaldı
Pişik kremi hametan vs kullandım hep ama geçmedi.normalde pişik olunca mustela sürüyordum hemen geçiyordu.bu gittikçe çoğalıyor.elimi bastırıp kaydırınca geçiyor.somra tekrar çıkıyor.sivilce gibi ama sivilce değil.alerji mi bu kızlar nasıl geçer sizce.doktor randevusu ayın 28sinde daha çok var.gittikçe çoğalıyor gibi