Annelerinin suçu var ya da yok. O çocukların ve bebeklerin pis şartlar altında yaşıyor olması beni kahrediyor. Biz bebeğimize birsey olacak diye evden dışarı çıkarmaya korkuyoruz, O bebekler çöp kovalarında banyo yapıyor. En azından bebekli ve çocuklu kadınlar çıksa hapisten. Bununla ilgili kanun varken bu zulum neden 😢