Arkadaşlar oğlumun dün hiçbir şeyi yoktu ama bugün sabah öksürmeye başladı hiç gripli biriyle görüşmedik zaten bugün doktora gittik kan alındı ve enfeksiyonu yokmuş. Buna rağmen çok öksürüyor. Alerjik muhtemelen dedi doktor ve hava vereceğim evde. Alerji damlası antibiyotik yazmış ama ben antibiyotik kullanmak istemiyorum. Üç dört güne öksürük azalmazsa dekort iğnede yapılacakmış başına böyle bir durum gelen var mı? Ben kendim astım hastasıyım bugün bebeğim de böyle olunca çok üzüldüm hayat enerjim sıfırlanıyor resmen bebeğime bir şey olunca ilk çocuğum diye mi böyleyim bilmiyorum bebeğim hastalanınca elim ayağım tutmuyor hemen panik atağım tetikleniyor :( uzun yazdım ama bebeği böyle alerjik olanlar var mı neler yapıyorsunuz? Yardım edin lütfen :(