Mini9 Kullanıp memnun olduğunuz veya olmadığınız markalar hangileri ? Genelde tavsiye edilenlere baktığımda çok ciddi fiyatlar gördüm, şimdilik mamadus almayı düşünüyorum fiyat olarak daha uygun, kullanan var mı içinizde?
Ebruss Mini9 solomombaby den aldım trendyolda sayfaları var. Yeni doğumdan itibaren her yöne kullanım olan kangurulardan aldım 249 tl’ye memnunum oğlumda seviyor 😊
Mucizem_0809 Mini9 solomombaby aldım keşke daha önce alsaymışım oğlum 10 kilo ve gram zorlanmıyorum taşırken 👍
Rezene Mini9 mamadus aldık iki gündür kullanıyorum evin içinde memnunum arkasını kapatmayı pek beceremiyorum ama el alışkanlığı olduğunda daha çabuk yaparim sanirim
Svdmm kokusudalin onu bende gordum,alacagim. kanguruya cok sacma paralar veriliyor ,cocuo doktoru arkadasim bile abartili diyor .
Eylules Bende hepsi buradadan aldim tommy baby 80 tl idi fiyati cok memnunum surekli kullaniyorum.ucuk fiyatlar vermenize hic gerek yok guzel bir urun
Mini9 Mucizem_0809 ya ben aslında kucağımda olmasını çok seviyorum sma belim mahvoldu artık bel destekli bi ürün şart
Smrenes Solomombaby tutumlu anne den almıştım 1 yaşında neredeyse oğlum çok memnunum hatta arabaya binmek istemiyor 🙈
Mini9 Smrenes benim de almak isteme nedenimin başında bu var dışarı çıktığımda arabada durmak istemiyor
Smrenes Mini9 maalesef benimki de öyle.. Kendini geriyor ağlıyor baygınlık geliyor bana dışarıda o öyle yapınca en güzeli kanguru uyuyor istediğim gibi geziyorum.. Sanırım aşağıda kaldığı için istemiyor arabayı bebekken gayet iyiydi şimdi bozuldu..
Mini9 Smrenes oğlum 3,5 aylık hiç bi çıktığımızda sevemedim belki de dışarıda gürültü kalabalık vs. Rahatsız ettiği için kucağımda olmak istiyor bilemiyorum
Rezene Mini9 evet M şeklinde duruyor evde kullandık iki kere uykusu geldiğinde çıkmak istedi sadece onda emzirip yatağına koydum onun dışında hiç sesi çıkmadı 🤗hoşuna gitti hatta
Sultanas Mini9 canım ben babalinbayb den aldım mamadusun aynısı ve daha uygun bende memnunum bide ona bak istersen