mahg mama kaşığı en gereksizi normal tatlı kaşığı gayet işimi gördü 3-4 tane emzik avent almıştım hiçbirini kullanmadı hepsi çöp oldu bacak kısımları çıtçıtlı tulumlar asla pratik değil bezini devamlı değiştirdiğimiz için giydirmek baya uğraştırdı belki ben beceremedim bilmiyorum 😂 en güzeli alt üst takımlar. Beşik aldık şimdi küçüğüne de onu kullanıyoruz ama asla içinde rahat yatmıyor her iki oğlum da baya dağınık yatmayı seviyor kendi yatağımı onlara tahsis ettim 😂😂😂 en güzeli portatif hafif beşik ağır olanlardan alma derim ya da park yatak falan uzun seneler giden türden al. Bebek küveti falan aşırı kullanışsız eski usül leğene havlu bişey serip yatırıp banyo ettiriyorum en rahatı o 😂