efeninannesi4207 2 gün önce sordum 3 bin 50 dedi netten bakınca 2,900 küsur gösteriyor..(Konya).. Yakın zaman da alan ya da soran oldu mu acaba..Birde yenilenmiş gram altın kart şeklindeydi
tazemom1 efeninannesi4207 nette yazanla kuyumcu arasında çok fark oluyor doğru söylemiş üzerine koyup satıyorlar
Asyaveannesi04 efeninannesi4207 evet kart şeklinde alıyorum ben hep yatırımlık altın o, diğeri hediyelik
merkursavascisi_06 efeninannesi4207 gram altını ben yıllardır kart şeklinde alırım kartsızı da mı vardı
Elifdemir1907 efeninannesi4207 harem uygulamasini indirin gidince açın çok bir kar koyma sanslari olmaz diye düşünüyorum pazarlikci olun
tazemom1 efeninannesi4207 yatırım içinse kart şeklinde alın bozdururken zarar etmezsiniz hediye takı vs ise yuvarlak çeyrek altına benzeyenden alın
filizmom 24 ayar olanlar yatırım için mi alıyor kızlar ben 22 alıyordum genelde günümüz var o da 22lik
lolitam efeninannesi4207 İnternete yazanla kuyumculuk satması aynı olmaz arasında alım satım farkı olur makas aralığı en fazla kuyumcu kuyumcu gezsen kuyumculuk verdiği fiyatın 5 tl ucuzunu bulursun gayet normal