AliKuzey12 Sipral taktırmıştım ilk çocuğumdan sonra hormonlu. Simdi ikinciyi istiyoruz adetim cok düzensiz ve az oluyordu normalmiş bunlar zaten ama cıkarttım hala düzensiz ve 2 aydır korunmasız ilişki yasıyoruz tutmadı. Bunu yasayan var mı ?