Merhaba kızlar bebeğimin ilk doğduğu gün mama aldık sütüm gelmedi bi kaç gün az geldi yani yetmediğini düşünüp biraz verdim ara ara da aç olduğunu düşündüğümde iki üç günde bir ölçek verdim mama öylece duruyor ama açıldı bi kere bebeğim şuan 44 günlük yine aç gibi hissediyorum dün ve bu akşam ikişer ölçek versin aynı mamayı ama kutunun üstünde 4 hafta kullanım süresi olduğunu gördüm bişey olur mu siz nasıl kullanıyorsunuz 4. Hafta bitince atıyor musunuz kutu da dolu onu atıp yenisini almak da gelmedi içimden bişey olur mu 🙄