moonlight61 Evet benimde aynı gündeyiz bizde 34 günlüğüz ağlaması çoğaldı çığlık çığlığa ağlıyor anne sütü + mama şeklinde gidiyoruz mama da mı sıkıntı var anlamadım. Normal olduğu söyleniyor şuan atak haftası olduğu için ona yoruyorum
AsyaUlku moonlight61 Evet normal olabilir gazdan da olabilir ama. Bizimkide uyutuyorum geri uyanıyor. Sürekli memede kalmak istiyor ne oldu anlamadım.
95952024 moonlight61 Gaz sancısı yüzünden çığlık çığlığa ağlıyordur benim bebeğimde öyleydi karnına hafif masaj yapıyordum hareket iyi geliyor o bölgede
moonlight61 95952024 ya bazen çıldırır gibi ağlıyor masaj falan çok zor dinlemiyor sesimi bastırıyor hani sakinleştirici konuşuyorum ama yok
95952024 moonlight61 Evet bizimki de öyleydi 4 saat kesintisiz ağladığını biliyorum ama geçiyor çok şükür 3 buçuk aylık oldu şuan çok iyiyiz ara ara oluyor ama o ağlamaları bitti sadece rahatsız ediyor uykudan uyandırıyor falan sabredin geçecek 🥹
moonlight61 Umarım geçer o ağladıkça bende ağlıyorum ve öyle bişey ki ağlamaktan nefes almıyor kötü oluyor
95952024 moonlight61 Geçecek hiç merak etmeyin bende öyle ağlıyordum bebeğim ağladıkça ama sonrası çok güzel 🥹