Kızlar bugün kontrol vardır. 11 haftalık gebeyim ve devlet hastanesinde kontrol ediliyorum. Özelde doğum yapmıştım oğlumu ancak fiyatların maşallahı olduğu için devlete gitmeye karar verdim. Neyse bugün gittim bebek acayip bir şekilde hareket ediyordu kalbini bile dinliyemediler. Kalp atışı tabi gözüküyordu ancak devlet hastanesinin özele göre ultrasonu çok kaliteli değildi ( benim için hiç problem yok) sizce bebek neden böyle kıpır kıpırdanır kahvaltı da yapmamıştım aklıma takıldı resmen takla atıyordu