Benimde iki aylık asla emmiyor.Sag tarafı ağzına dahi sormuyor.Sol desen canı usterse onda da ya uykuya dalar ya da maximum iki dakika emer.Pes ediyorum artık çok yoruldum.Kendimi o kadar yiprattim ama işe yaramadı😔İki küçük durmayan bebe ile çok yorgun, uykusuz ve aç kalmaktan süt de gitti, sağım yapmaya da fırsatım olmuyor.Mama yapmama fırsat vermiyorlar çoğu kez.Aglamaktan parçalıyor kendini