Mutlaka acile götürün canım, benim oğlumu da kedi tırmalamıstı ama nokta kadar, o kadar küçüktü ki, görünmüyordu neredeyse. sadece minicik bir kanama oldu, hafif kızarıklık şeklinde. Ama biz yine de götürdük ve doktor aşısını yaptı, hiç riske atmayalım, biz aşısını yapalım, içimiz rahat etsin dedi. 5 doz şeklinde yaptırdık aşıyı ve 6 ay koruması varmis. Sizde mutlaka gidin, riske atmayın miniği