Papatya-eylul88 Kızlar 1 yaşına girecek kızım 12 kilo kilo başı 1 damla degil mi ya şuan 12 damla veriyoeum??hep öyle verdim kilosuna göre. gorselde ekledigim damlayi kullaniyorum osman gönülalın soru cevabinda bòyle biseye denk geldim yanlis mi yapiyorum??
cokbilmismom Papatya-eylul88 bugün bu postu bir arkadaş daha açtı bende gördüm takip ediyorum bu doktoru ama niye böyle bir cevap vermiş anlamadım bizim doktorumuz kilosu kadar damla dedi 7 kiloydu en son 7 damla veriyorum. Sidefer kullanıyorum kendi doktorumuz ne derse ona göre kullanıyorum. Sonuçta bebekler çocuklar hepsi aynı sayıda damla kullanamaz üzerinde 4 10 yaş arası çocuklar için günde 20 damla diyor ama beklerde 20 damla çok bence doktorda kilosu kadar dedi zaten
papatya__ Papatya-eylul88 herkese söyleyince kimse inanmıyordu hele burda bir kadın var tutturmustu1 damla diye benim hemşirem kilo başı 2 dedi öyle kullanmayanlar da işte değerlere bakınılınca ocean çok kötü demiri yerlerde diye post açıyorlar ben 6 aylık kızıma 16 damla veriyorım
Pembepanter2 Papatya-eylul88 bizim doktorumuz kilo başına iki damla tavsiye etti kontrolde de gayet iyi çıktı kan değeri
sevilcn Ben de öyle yapıyorum 10 kg 10 damla bu hikayeyi ben de görmüştüm şaşırmıştım ama takılmadim ben de bekleyeyim burada
Papatya-eylul88 sevilcn sizde öyle yapiyorsunuz dimi?ay bi an çok şasırdım.başkalarida yazar insallah
sevilcn Papatya-eylul88 sağlık ocağı öyle demişti çünkü cevremdekiler de bu şekilde veriyor ablam filan bakalım başkaları ne diyecek
sosyologsmom Bizim doktorumuz kiloya 2 damla şeklinde önerdi hatta sabah ve akşam olarak bölebilirsin dedi bebeğim 6.5 kilo sabah akşam 6 şar damla totalde 12 damla yani daha 2 gün oldu konuşalı
beyazzkuguu papatya__ benim kızımda 5.5 aylık doktorum 16 damla dedi. 0,5 olan kısma kadar iki kere çek ver o da 16 damlaya denk geliyor dedi
Pembepanter2 Papatya-eylul88 mg içinde yer alan demir oranı sağlık ocağının verdiği damla ile farklı misal microferim mg’ında 10 Demir varsa sağlık ocağının verdiği damlada 20 Demir var o yüzden onlar kilo başına bir damla diyor ama microferde daha az olduğu için kilo başına iki damla. Arkadaşımın oğlu var kızımla yaşıt onun kan değeri düşük çıktı kilo başına bir damla veriyordu
prenses_prens_Annesi Papatya-eylul88 bunu hiç duymadim öylemi oluyormus bana sağlık ocağı nda 4 damla dediler öyle veriyorum
Xname Papatya-eylul88 bu marka kilo başı 2 damla veriliyor. Doktor bana öyle dedi bu markaya özel siper markalar kilo başı tek damla Ocean kilo başı iki damla yarısını sabah yarısını akşam olacak şekilde vermelisiniz.