Oğlumu şuan uyuttum kızlar ama ateşide var calpol içirmiştim zaten yatağına koydum fakat zıbınla yatırdım kundakladım. Kundağını açıyımmı üstünd birşey örtmeli miyim gece üşür mü bu sefer ?
(Dişten dolayı ateşi var) Birde çok sıçrıyo uykuda bir çözüm bulan varmı ?