Kızlar bebeğim 2. Ay aşılarını oldu baya huysuzluk yaptı ve gece sabaha kadar 38.39 arasi ateşi oldu calpol ile düşürmeye çalıştık falan bi şekilde sabah ettik uyumadi da . Bugün 2.gün uykuya dalmakta zorlanıyor ve hemen geri uyaniyor bide huzursuzluk var üstünde. Sizce eski düzene geri döner mi geçici mi endişe içinde kaldım normalde sakin bi bebekti uykusu da iyiydi