Banumete 1 aylıkken yaptırdık.En mantıklı şey olmuş yaptığımız.Bir hafta da tam olarak iyileşti diyebilirim ama 1 hafta boyunca max 2 saatte bir bez değiştirdik.O da geceleri,gündüz daha da sık.hem ameliyatlı yeri hem de bezi bolca kremledik.Bakımını iyi yaparsanız sorun olmuyor ve geriye itmek lazım yapışma sorunu olmaması için.kolaylıklar diliyorum