linosunannesiiii ben her sabah/akşam 1 kupa kimyon, rezene, anason demleyip içiyordum (üç baharatıda 1 poşette birleştirip karıştırın kupaya 3 çay kaşığı katın) instagramda görmüştüm hep onu yaptım onun etkisinden mi bilmiyorum hamd olsun hiç gaz sorunu yaşamamıştık patır kütür yapardı😂 emziriyorsanız tabii yapın yoksa etki etmez emzirmiyorsanız yapmadım ama 1 kovaya ılık su (soğuk değil çok sıcakta değil) doldurup karın kısmı suyun içinde kalacak şekilde 5-10 dk bekletin bebeği içinde diyorlardı gaz sancısı için yediğiniz her yemeğe bol bol kimyon ekleyin ve ben bebeğimin ayağının altına yatmadan önce her geve lavanta ve çörekotu yağı karıştırıp da sürerdim sonra çorap giydirirdim çorabını pek çıkartmam birisi çorapsızda gaz sancısı olur demişti yeni yeni çıkartıyorum 5 aylık oldu