Merhaba kızlar 🌺 kızım 19 aylık. İşim gereği babasından ayrı yaşıyoruz. Mesleğim öğretmen eş durumu tayini için şubatı bekliyoruz yaklaşık 1.5 senedir ayrıyız eşim her hafta sonu yanımıza geliyor. Kızıma kardeşim bakıyor. Zaten mesaim 12 de bitiyor çok fazla ayrı kalmıyoruz ama artık büyüdükçe zorlanmaya başladım özellikle son birkaç haftadır aşırı huysuz. Sabahları erkenden ağlayarak uyanıyormuş bugün mesela öğlen ben gelene kadar ağlamış. Bir yeri ağrımıyor tamamen huysuzluk. Gün içinde ben gelince biraz daha iyi her gün parka vs çıkarıyorum ama sonra yine aynı. Bugün mesela akşama kadar telefonu elime aldırmadı. Telefonu elime alır almaz ağlıyor. Uykuya müthiş direnme var zorla uyutuyorum. Ne yapacağımı şaştım bu süreç normal mi tavsiyelerinize ihtiyacım var