ozlemgunes40_ Son dönem doğan beyaz çocuklarda çok fazla görülen atopik egzama bizde de var bebeğim 3,5 aylık sürekli yayılıyor doktor kortizonlu ve 2 yaş üstü kremi verdi çok üzülüyorum çözüm bulan yada memnun kaldığı hastane doktor önerisi olan var mı lütfen 😢
denizalismom ozlemgunes40_ bizimde vardı çok ilerlemişti kortizonlu krem kullandık 5 gün sonra geçti düzenli olarak bioderma nın atoderm kremini kullanıyorum. Ve alerjisi olan şeyi yemiyorum. Çok şükür geçti
efnanveannesi35 ozlemgunes40_ fotografının atabilir misiniz acaba bizde 4 aydır ugraşıyoruz 4 tane farklı hastaneye götürdüm kimi egzama dedi ilaç verdi kimi uyusa benziyor dedi ilaç verdi ne kullandıysak geçmedi bi türlü bebeğim 9 ay 23 günlük şuan bi krem aldım onu kullanıyorum 3 gün oldu gözle görülür şekilde azalma oldu
Makbulenur ozlemgunes40_ bununla ilgili Instagram üzerinden fotoğraf paylaşırsanız yardımcı olabilirim
ozlemgunes40_ @“efnanveannesi35”#p33272 denizalismom alerjisi olan şeyi nasıl buldunuz besin alerjisi testi olduk bişey çıkmadı kan sonucunu bekliyoruz
ozlemgunes40_ efnanveannesi35 foto atmayı bilmiyorum derisi sert kabuk kabuk ve sivilceli gibi oluyor
denizalismom ozlemgunes40_ deneyerek buldum . 3 gün sadece süt ürünleri yedim hiç bişey olmadı . Sonra yumurtaya geçtim hemen yanakları ve vücudu kızardı kakasında mukus arttı . Öyle buldum
efnanveannesi35 ozlemgunes40_ Google gir mutlu resim yaz ilk çıkana gir ordan seni yönlendirir kopylayıp buraya yapıştır
ronyammmmm efnanveannesi35 ah çok geçmil olsun kıyamam 🌸 bizde de bu durum vardı bioderma ato derm kremini kullandım günde bazen 7 kere sürüyordum o sekılde gectı bızımde bu şekilde yara gıbı degıldı ama pişik gibiydi tüm vücudu inanılmaz kötüydü çok iyi geldi . Ama elbette diyette çözüm alerjisi var ise de olur diye düşünüyorum bizimki alerjik diyet yapınca krem sürünce geçti . Hala hassas cildi hala inanılmaz kuru ama o zamanlara göre baya yol katettik
efnanveannesi35 ronyammmmm alerji testi yaptıracağım bi krem var onu kullanıyorum bende şükür artık kafasında ve vücudunda yok sadece ayak ve ellerinde var inşallah geçer
ozlemgunes40_ efnanveannesi35 bizimki bu şekilde değil egzamanin farklı çeşitleri var bizimki atopik egzama evet test yapın bizde besin testi yaptırdık bişey çıkmadı şimdi kan testi sonucunu bekliyoruz
ronyammmmm efnanveannesi35 geçer merak etmeyin bazen testte tam cıkmıyor deneme yanılma yapın o sekılde ılerleyın ❤️