Aslios lohusaligimin 20. Gunundeyim 8. Günde kanamam kesilip sarı ve kötü kokulu bı akıntıya dönüştü dikişlerim enfeksiyon kaptı sanmıstim ama bı sorun yokmuş sonra o akıntı tamamen geçti ve iki gün önceye kadar kanamam da olmadı iki gündür arada kırmızı yada pembemsi kan geliyor çok azicik normal mi değil mi bilmiyorum ama doktorum karnına bol bol masaj yap içindeki pisliği atsın tamamen dedi kanamada ilerleyen zamanlarda çok ağır olmadıkça adet kanamasindan fazla olmadıkça sorun olmuyormuş sanırım