mompapatya Ben de şuan öyle yapıyorum önce emiyor uzun uzun dediğiniz gibi diliyle itene kadar ya da silikonla almayana kadar bekliyorum sonra yine uyumaz ağlar huzursuz olursa mama yapıyorum mecbur sonra onu içiyor ve öyle uyuyabiliyor. Bi ara sütüm çok azaldı o yüzden mama aldım, hastanedeki laktasyon relaktasyon eğitmeni emdikçe çoğalır sen sürekli emzir dedi, bu sefer de alamıyor kavrayamıyor işte silikonla alıyor