Herkese merhaba
Tam 24 aylık kızım var. Aktif konuşuyor. Kendi kendine merdiven vs inip çıkıyor. Gece kuru bez hariç tüm belirtiler vardı tuvalete hazır olduğuna dair. Gece bezi dolardı çünkü çok su içerdi. Ve en önemli belirti 2 aydır bezden şiddetli bir şekilde rahatsız oluyordu. Sürekli çıkemak istiyordu. Bende bu pazartesi tamam dedim. Beze veda ettik. Kulot giydirdim. Cok mutluydu. Yetiskin tuvaletinin cocuk icin olanindan aldim. İlk gun bir kac kez yapti. Bir hevesi vardi. Fakat sonradan ne olduysa bir daha yapmadi. Tedirgin oluyor korkuyor. Oturmak istemiyor. Cocuk klozetine ve lazimliga. Portatif aparat da aldim. Onu da istemiyor. İkinci gunun gecesi hic cis yapmadi. Gece kaldirdim. İstemedi yapmak. Ben gece gunduz komple kestim bezi. Bugun 3.gün. Ve bugün de isteksiz. Dahasi bugün kustu ve koektu. Eklemleri ağrıyor. Yavaştan hasta olacak gibi. Huzursuz ve mızmız. Acaba psikolojik mi diye dusundum. Bunaldi mi cocuk acaba dedim.
Kendimi sorguluyorum ve yetersiz hissediyorum. Birkac kez beze donsek mi diye dusundugumden sordum. Bez istemiyor kulot giydir diyor. Ama oturmuyor da. Sizce bu duruma devam mi edeyim. Yoksa cocugu yipratmayayim mi?