Miracinannesi_
Ateş yapmaz demişlerdi bize siz dikkali olun ve bi kaç gün gözlemleyin . Ben çalışan anneyim ve sağlıkçıyım doktorumuzda ateş yapmaz şurup verme dedi bizde öyle yaptık ben işyerindeyken oğlumun ateşi çıkmış annem 20 dk duşta ılık su ile duş aldırmış eve geldim o sırada eve geldim bende annem oğlumu banyodan çıkarmış havluda sarılı baktım ateş düşmüştü fakat iç ateşi yüksekti sanırım çocuğuma meme vermeye çalıştım bi iki çekti 3.emmede ateş anlık pik yaptı ve oğlum havale geçirdi şuan 2 buçuk yaşında hamdolsun tekrarı olmadı işi bıraktım ve evladımın yanındayım oldukta çok fazla dikkat ediyoruz siz siz olun çok dikkat edin .