Minel3846 pedagog ile görüştük biz tuvalet için 4 yaşa kadar normal dedi. Oğlum 35 aylık. Ve hala bezli. Geç kalmış değilsiniz. Oğlumda birkaç defa denedim. Her yolu denedim. Ama istemiyor. Lazımlık tuvalet asla yaklaşmıyor bile. Pedagog bize çocuk hazır olduğunda sinyalleri verecek daha erken egitim travma yaratabilir. En önemlisi sabahları altı kuru kalkıyor ve tuvaletini yaptığını söylemesi gerekiyor dedi. Bunların ikisi de oğlumda yok. O yüzden biraz daha bekliyoruz. Çevreye de hiç takılmayın. Bana sana bez bağlamak kolay geliyor o yüzden tuvaleti öğretmiyorsun diyen bile oldu. Gülün geçin onlara ben öyle yapıyorum artık