asaf3467 Alyamoms1 hiç bisey yapamazsınız bence karnı burulur aa geçecektir bir kaç saatte gerçekten pes lütfen bir daha bırakmayın 🥺
Alyamoms1 asaf3467 acile götürsem birşey yaparlar mı acaba yada kaka dan alıp koyulmuş mu koyulmamış mı bakarlar mı
asaf3467 Alyamoms1 yok anlaşılmaz erimiştir o içerde zaten güya toruna iyilik yapmış ama gerçekten çok ağrılı sancılı oluyor sabun yağ o kadar değil 😭
unknownlove Alyamoms1 bi doktora götürün eskiler deyip duruyolar hay eskilerin yapacağı işe yani sabun ne arkadaş böyle saçmalık mı olur ne olur ne olmaz