nazenin3737 üstten çok nadir değil aslında üstten her beslenme sonrasi gaz çıkarmalısınız yarım saat 40 dk ugrastigimi bilirim yoksa o gaz bağırsaklara inip ciddi şekilde yoğun gaza sebep oluyor alttan da çıkarıyor dediğiniz gaz yetmiyor haliyle birike birike aynı saatlerde gaz sancisi oluyor ve ağlamaya başlıyor 🥺 üstten mutlaka ama mutlaka her beslenme sonrasi gaz çıkarın youtubeden videolara bakın daha net anlarsınız