Kızım 3 ay 10 günlük üç gündür ağlıyor dün akşam sabaha kadar ağladı mama veriyorum sadece biberon reddi var yemiyor mama doktor götürdüm gazı var dedi gaz ilacı veriyorum ana gazını çıkarıyor ama hala ağlıyor resmen çığlık atıyor kimsenin var mu böyle mi acaba