Merhaba fikirlerinize çok ihtiyacım var. Kızım 14 aylık gece mamayı kesemedik gece 400-500 cc içiyor toplam vermezsem ağlıyor uyanıyor. Park beşikte uyumuyor yere çift kişilik yatak serdik orda uyuyor bizim odamızda yatağı var kendi odasında odalarımız yan yana ayırsam kendi yatağında uyur ama gece mama için nasıl hemen uyanıp yanına gidicem bilmiyorum acaba ayırmak için mamayı kesmeyi beklemelimiyim