Selam, bebeğim aktif emiyor, ayına göre de fazla sık emiyor, ama ben bazen dışarı çıktığımızda yol ortasında bilmem nerede acıkınca avazı çıktığında bağırdığı ağladığı için ve emzirecek yer bulamamak derdinden sağım yapıp dışarı çıkınca acil durumlarda vesaire vermek istiyorum. İlk başlarda sağmıştım ama o yetmez zaten sonra da bıraktım sağmayı. Şimdi aktif emdiği için nasıl ve ne zaman sağmam gerektiğini bilmiyorum
Emzirdikten ne kadar süre sonra sağmalıyım
Hem emzirip hem sağarsam bebeğin içeceği süt azalır mı
Hem emzirip hem sağım yapan anneler yardımcı olabilir mi 🌸