Ayseglpolat Cuma günü ameliyatımız var nasipse. Olanlar var mı bu ameliyatı? İyileşme süreci ne kadar sürede oluyor?🥲
One-life Ayseglpolat oğlum da da vardı hatta ben doğum sonrası hemen sünnet diye anlaştım hastaneyle ama peygamber sünnetli diye yapmadılar 3 ay gözlemlemek istediler. Ameliyatlık bi sorun yoktu dış deride vardı sünnetle düzeltildi 3 aylıkken .
zeytinlipogaca Ayseglpolat merhaba bebeğim 4 gün önce ameliyat oldu şu an çişini yaparken inanılmaz ağlıyor ve beyazlıklar oluşmaya başladı pipisinde sizinki de bu şekilde miydi süreciniz nasıl ilerledi
mavilisekerim İki buçuk aylık bebeğimdede var doktor arıyoruz bizde siz kime hangi has yaptiriyorsunuz acaba bende çok stresliyim
Ayseglpolat mavilisekerim Dokuz eylül de ücretli yaptırıyoruz biz daha önce ameliyatını yapan bi tanıdığım çok memnun. 40 bine yapıyor ameliyatı biz henüz olamadık öksürüğü geçmiyor oğlanın
sevgiatahan Merhaba benim oğlum Mayıs ayında 11 aylıkken oldu 1 hafta hastanede kaldık bu sürede sonda takılıydı. Hastane sonrasında tek kullanımlık sonda verdiler daralma olmaması için bir sürede onu kullandık şu an çok şükür bir sorunu yok.