Dört aylık bir bebeğim var düzelecek diye kendimi motive ediyorum fakat yeni evlendim birinci ay ayında hamile kaldım doğdum falan derken iyice eve hapsoldum çok sıkıldım kendime vakit ayırmıyorum sürekli yatıyorum oğlumla ilgilenip temizlik yapıyorum spor yapacağım ama kolumu kaldırma isteği yok dışarı çıkıp gezmek istiyorum ama kimseyle arkadaş olasım yok Bir etkinlik yapacağım diyorum ama o kadar uzun süre evde kaldım ki dışarıya Nasıl adapte olacağım bilmiyorum bazen elime telefonu alıp Instagram‘a falan da girmeyi unutuyorum alışveriş yapma isteğim bile yok hiç düzelmeyecekmişim gibi hissediyorum çok sıkılıyorum Bu tembel ve isteksiz halim ne zaman geçer ya da kendimi mutlu etmek için ne yapmam gerekiyor dertleşmek için yazdım buraya da önerilerinizi Açığım Eleştirilerinize de