Merhaba kızlar 21 aylık bebeğim var. Pişiği hiç geçmiyor doktor doktor gezdik çeşit çeşit kremler kullandık özel kremler yaptırdık ama hiç biri fayda etmedi bezinide her markayı denedik maalesef ondan da bir sonuç alamadık bildiğiniz doğal etkili bir yöntem var mı bu pişiği nasıl geçirebilirim çok acı çekiyo yavrum oturamıyo kalkamıyo