2.5 yaşında bir kızım var. Parmağı ağıriyor diyelim belki bir saat içinde 80 90 defa aglayarak parmağım agiriyor diyor. Ne dersem diyim ne yaparsam yapayım kendi birakana kadar boyle devam ediyor. Gerçekten oyle anlarda sakin kalmakta cok ama cok zorlanıyorum. Bu durum normal mi Allah aşkına