silaa66 kesinlikle tavsiye etmiyorum orda doğum yaptım berbattı paranla rezil olmak resmen saatlerce doktorun gelmesini bekledim oysaki konuşmuştuk gece de gitsem aradığımız da gelecekti gece 1 de gittim ebe ve hemşirelerle kaç saat sancı ağrı çektim doktor sabah 10 da geldi