ymc516_ Merhaba arkadaşlar sene sonu kampanyasıyla bayilerden 0 araba alanınız var mı fiyatlarin baya düşük olduğu söyleniyor doğru mu
Omeraslan ymc516_ doğru. Birkaç ay içerisinde bir yaşında olacak arabaları ellerinden çıkartmak için yapıyorlar
Baybyuras Doğru çünki 2024 te yapılan 0 araç 2025 te 1 yaşında olacak 2024 model diye satılacak buda satarken maliyeti düşürdüğü için uyguna satmaya çalışır bayiler