Normalde asla böyle bir çocuk değildi ama şimdi tanıyamıyorum. Dışardaki çocuklara birşey yapmıyot ama kuzenlerine, kardeşine sürekli bağırma ittirme yani bir güç göstergesi gibi davranıyor. Artık akrabalarla papaz olcam. Kaç kere anlatıyotum ittirme düşer kafasını vurur falan die. Çıkışları öfkesi çok sert.kurduğu oyunu bozduklarında vurma davranışı ittirme falan sergiliyor ne yaparım nasıl düzeltirim bilmiyorum.