annesininminikosuu Bugun kurutma camasir makinesine sahibim ama dikkat etmem gerekenler nedir bilmiyorum, yok kucultur yok ceker diyenler var korkuttularda yani
babymaggie annesininminikosuu merhaba ben bir senedir kullanıyorum. Ekonomide çalıştırıyorum şuana kadar hiçbir sorun yaşamadım. Kapağında biriken tüyleri her çalıştırdığımda toplarım. Sadece çarşafları çok uzun sürede kurutuyor çarşafları asmaya çalışıyorum.
Parsongan babymaggie Bende 1 senedir kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım. Temizliğine özen gösterin makinenin o kadar.
annesininminikosuu babymaggie bende simdi ilk denedim acayip guzel pamuk gibi birde ütülenmis gibi cikiyor, anti kırışıklık özelliği varmis
2124 Ay yok hiç bişi olmuyo yıpratma fln yok ay yıpratırsa da napalom 10 sene gıymeyız 5 sene gıyerız onu kurtmaya uğraşırekn as ser bız yıpranıyoruz düşnme kullna gitsn
babymaggie annesininminikosuu evet sıcak şekilde makineden kuru kıyafet çıkarmak çok hoş oluyor 🙃 hayırlı olsun güle güle kullanın