kızlar çocuğum çok konuşkan birisi konuşma geriliğimiz falan yok 1 buçuk yaşında konuşmaya başladı ama bu ara mesela anne diyosa anne dedikten sonra anne ne , naber ber , getir tir diye tekrarlıyor her konuşmasında değil ama 20 kelimesinin sonunda falan yapıyor. bu arada 4 yaşına 2 ay kaldı